Poznaliśmy już styczniowe nowości Netflixa, a w najbliższych dniach z usługi zniknie ponad 100 znanych tytułów. Nie jest jednak żadnym zaskoczeniem dla widzów, że platforma systematycznie przeznacza ogromne kwoty na produkcję własnych treści i wiele na to wskazuje, że 2021 rok pod tym względem nie będzie się znacząco różnił, a po raz kolejny zostanie osiągnięty nowy rekord.
Bankr (bank inwestycyjny) wyliczył, że w następnych kilkunastu miesiącach włodarze Netflixa wydadzą około 19,03 mld dolarów na produkcje sygnowane znakiem platformy. Będzie to o około 10% więcej względem szacownych 17,3 mld dolarów wydanych w aktualnym roku. Warto zaznaczyć, że w 2013 roku Netflix miał przeznaczyć 2,4 mld dolarów na własne treści.
Według Bankr, amerykański gigant streamingowy ma obecnie 195,15 mln abonentów i systematycznie zwiększa liczbę własnych tytułów. Przedstawiciele serwisu regularnie ogłaszają rozbudowywanie marek, powstanie nowych propozycji, a firma inwestuje we współprace ze znanymi i cenionymi twórcami, oraz rozwija oddziały w różnych krajach.
Trzeba pamiętać, że Netflix wydaje sporo pieniędzy na różnorodne projekty i choć na platformie pojawia się wiele “średniaków”, to jednak otrzymujemy możliwość zapoznania się z tak klimatycznymi serialami jak „Gambit królowej”, „Dom z papieru” czy też „Stranger Things”, czyli obrazami, które osiągnęły globalny sukces.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS