A A+ A++

Na początku miesiąca Netflix rozpętał burzę aktualizując stronę dotyczącą dzielenia konta. Firma otwarcie wspominała o banowaniu użytkowników i po serii negatywnych opinii, korporacja informuje o błędzie.

Netflix w zeszłym tygodniu potwierdził, że będzie w bardzo ostry sposób walczył z użytkownikami, którzy nie przestrzegają regulaminu platformy i przez dzielenie konta można otrzymać blokadę korzystania z SVOD. Ban zostanie nałożony wyłącznie na osoby dodatkowe – nie na głównych klientów, którzy opłacają dostęp do usługi.

Ta informacja wywołała duże zaniepokojenie, a wśród niektórych widzów nawet oburzenie, co najwidoczniej zostało dostrzeżone przez samą korporację. Firma wydała komunikat, według którego była to… błędna wiadomość.

Netflix poinformował, że ta zmiana w FAQ miała pojawić się wyłącznie w Chile, Kostaryce oraz Peru, ale nie ma być zastosowana w Stanach Zjednoczonych – właśnie z tego rynku wiadomość została podłapana przez użytkowników i powstało całe nieporozumienie.

Rzecznik platformy Netflix poinformował, że tak duże zmiany w regulaminie na pewno zostaną w odpowiedni sposób zakomunikowane dla klientów z poszczególnych rynków, ale aktualnie tyczy się to wyłącznie wspomnianych krajów.

Trzeba pamiętać, że to właśnie w między innymi Peru korporacja testuje nowe technologie, które mają wyeliminować problem z dzieleniem hasłem do kont.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWalentynki? Miej je pod kontrolą
Następny artykułKlub z Premier League zwolnił menedżera. Pracował tam tylko rok