Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
Kilka dni temu informowaliśmy, że Netflix może wejść na rynek gier wideo, na co wskazywało podpisanie umowy z byłym dyrektorem EA, Mikem Verdu, jako wiceprezesem ds. tworzenia gier. Teraz firma potwierdziła te plotki i ujawniła więcej szczegółów.
W liście do akcjonariuszy Netflix ujawnił szczegóły dotyczące marż finansowych, przychodów kwartalnych oraz liczby oglądalności popularnych programów telewizyjnych i filmów. Zainteresowanych tym dokumentem odsyłamy tutaj. Szczególnie interesujący fragment, który znajduje się w liście, to potwierdzenie wejścia Netflixa w na rynek gier wideo. Jak czytamy w dokumencie: „Jesteśmy na wczesnym etapie dalszej ekspansji na gry, opierając się na naszych wcześniejszych wysiłkach związanych z interaktywnymi treściami (np. Black Mirror Bandersnatch) i grach typu Stranger Things. Postrzegamy gry jako kolejną nową kategorię treści, podobną do naszej ekspansji na oryginalne filmy, animacje i telewizję bez scenariuszy. Gry będą objęte abonamentem Netflix bez dodatkowych kosztów, podobnie jak filmy i seriale. Początkowo skupimy się przede wszystkim na grach na urządzenia mobilne”.
Kilka dni temu informowaliśmy, że Netflix może wejść na rynek gier wideo. Teraz firma potwierdziła te plotki i ujawniła więcej szczegółów.
Dla nieświadomych tłumaczymy, że Black Mirror: Bandersnatch to interaktywny odcinek telewizyjny w stylu przygodowym, w którym nasze wybory wpływają na wynik. Tymczasem Stranger Things: The Game to opracowana na zlecenie Netflixa przygodówka RPG z widokiem izometrycznym dostępna na urządzenia mobilne i stylizowana na format retro, przywodzący na myśl dawne gry na konsole przenośne.
Istotną informacją jest tu przede wszystkim fakt, że firma początkowo skupi się na „grach na urządzenia mobilne”. Chociaż niektórzy mogą uznać tę wiadomość za rozczarowującą, prawdopodobnie plany te mogą ewoluować i rozszerzać się w zależności od sukcesu początkowego przedsięwzięcia. Cieszy za to fakt, że gry będą dostępne w ramach subskrypcji Netflixa, więc nie będą wiązać się z dodatkowymi opłatami. Jednak dopiero się okaże, w jaki sposób ta zawartość będzie dystrybuowana, ponieważ poprzednia gra na Androida była bezpłatną produkcją, która nie wymagała subskrypcji Netflix.
Gry z PlayStation na Netflix? To całkiem prawdopodobne
Firma nie podała, kiedy możemy się spodziewać jej gier mobilnych, ale poprzednia plotka wskazywała na 2022 r. Prawdopodobnie dowiemy się więcej w nadchodzących tygodniach.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS