Netflix w zeszłym roku postanowił wprowadzić do oferty nowy plan, który zawiera reklamy. Wtedy pomysł spotkał się z krytyką i narzekaniem. Tymczasem okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Netflix pochwalił się, że jego subskrypcja z reklamami ma już kilkadziesiąt mln użytkowników!
Netflix w zeszłym roku postanowił skuteczniej powalczyć o klientów i rozprawił się m.in. z użytkownikami, którzy współdzielili konta ze znajomymi. W międzyczasie przygotowano tańszy plan. Zawiera on reklamy, ale w ten sposób filmy i seriale można oglądać za mniejszą opłatą. Okazało się, że taka subskrypcja była strzałem w dziesiątkę.
Netflix pochwalił się, że jego plan z reklamami ma już 40 mln użytkowników! To osiem razy więcej niż rok temu, gdy subskrypcja miała 5 mln abonentów. W ciągu 12 miesięcy plan te był bardzo chętnie wybierany i tak jest do dziś.
Z informacji, które przekazał Netflix, wynika, że na plan z reklamami decyduje się ponad 40 proc. nowych subskrybentów. Mowa oczywiście tylko o rynkach, gdzie taka opcja jest dostępna. Poza tym wiemy, że ponad 70 proc. abonentów tej subskrypcji spędza średnio na oglądaniu ponad 10 godzin miesięcznie. To o 15 proc. więcej w porównaniu do “najbliższego konkurenta”.
Gigant rynku streamingu ma duże plany związane z reklamami. Do 2025 r. firma chce uruchomić własną platformę, która da klientom nowe możliwości. Dotyczy to wykupywania przestrzeni reklamowej oraz monitoringu skuteczności.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS