A A+ A++

Liga nie spoczwa na laurach i w dalszym ciągu dba o promocję marki NBA. Tym razem kolejną nowością jest organizacja „NBA Con”, czyli wydarzenia, które ma umożliwić kibicom interakcję z osobowościami związanymi z koszykówką oraz wspólną celebrację sportu. Na miejscu pojawią się m.in. Kareem Abdul-Jabbar czy Victor Wembanyama.

NBA Con to pierwsze wydarzenie tego typu, które w swojej naturze łączy zainteresowania zawodników NBA oraz kibiców w celebracji najlepszych elementów kultury koszykówki. Impreza zostanie zorganizowana w Mandalay Bay w Las Vegas w dniach 7-9 lipca bieżącego roku. Bilety dostępne są już na stronie NBACon.com.

NBA Con łączy w sobie modę, muzykę, kuchnię, sztukę i technologię, które czynią NBA fenomenem kulturowym, tworząc przy tym trzydniowe wydarzenie, w którym głównymi gwiazdami i najważniejszymi osobowościami będą gracze. Na scenie pojawią się legendy oraz obecne gwiazdy NBA, takie jak sześciokrotny mistrz NBA i członek Galerii Sław Kareem Abdul-Jabbar, Mike Conley z Minnesota Timberwolves, Tyrese Haliburton z Indiana Pacers, CJ McCollum z New Orleans Pelicans, Trae Young z Atlanta Hawks, a także największe talenty tegorocznego Draftu – Victor Wembanyama i Scoot Henderson, a także wielu innych, których nazwiska zostaną jeszcze ogłoszone.

NBA Con zainauguruje rozgrywki Letniej Ligi NBA 2K24, która zaprezentuje najlepszych młodych zawodników ligi, wielu z nich stawiających pierwsze kroki w trykocie klubu NBA. Wydarzenie odbędzie się na obszarze o powierzchni prawie 400 000 stóp kwadratowych w Mandalay Bay, czyli dwukrotnie większej niż NBA Crossover, imprezie dla fanów zorganizowanej podczas NBA All-Star 2023, która gościła ponad 50 000 fanów.

– NBA Con jest dla każdego fana – powiedział Joey Graziano, Dyrektor Strategii i Rozwoju Wydarzeń w NBA. – Łączy pasję naszych zawodników i fanów do gry z ich autentycznymi zainteresowaniami poza boiskiem, tworząc unikalne doświadczenia, które mogą zaistnieć tylko dzięki miłości do NBA – dodał.

Na NBA Con kibice będą mieli możliwość przekroczenia granic parkietu dzięki różnorodnym, ekskluzywnym doświadczeniom, które odpowiadają ich własnym zainteresowaniom, w tym poprzez:

  • Najnowsze trendy w modzie i butach sportowych NBA, z zawodnikami NBA prezentującymi swoje unikalne style, wraz z ekskluzywnymi premierami limitowanej odzieży i akcesoriów.
  • Występy artystów z czołówek list przebojów, ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy mają miłość do koszykówki.
  • Ekskluzywne zakupy na NBA Con i premierowe produkty NBA, od limitowanej odzieży po rzadkie kolekcjonerskie przedmioty i wiele więcej.
  • Interaktywne doświadczenia związane z markami, które łączą światy koszykówki i technologii, w tym gry rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, oraz wiele innych.
  • Pojawienia się zawodników NBA oraz spotkania i sesje meet-and-greet, dające fanom możliwość zbliżenia się i osobistego kontaktu z zawodnikami NBA i osobowościami związanymi z ligą.
  • Podkasty na żywo, rozmowy i studia twórców, w których wystąpią sportowcy, twórcy, artyści i osobowości mediowe, dzieląc się sceną i omawiając różnorodne tematy związane z kulturą NBA, a także ujawniając nowości, które fani na NBA Con usłyszą jako pierwsi.
  • The Park, ekspozycja skoncentrowana na koszykówce, z różnymi boiskami, na których fani będą mogli spróbować swioch sił w rzutach, obserwować treningi czy wziąć udział w otwartych rozgrywkach.

NBA nawiązało współpracę z firmą Emerald, największym amerykańskim producentem targów i związanymi z nimi konferencjami, treściami i handlem, aby ożywić w ten sposób NBA Con.

– W Emerald naszym podstawowym celem jest jednoczenie widzów poprzez moc interaktywnych chwil, dlatego też jesteśmy podekscytowani partnerstwem z NBA w celu stworzenia najwspanialszego doświadczenia dla fanów koszykówki, czyli NBA Con – powiedział Hervé Sedky, Prezes i Dyrektor Generalny Emerald. – Poprzez bezproblemowe połączenie esencji stylu życia, kultury i społeczności NBA, mamy niezwykłą okazję podnieść grę i jej fanów do niezwykłych nowych wysokości, zarówno na parkiecie, jak i poza nim. Poprzez połączone i immersyjne środowiska NBA Con, chcemy dostarczyć czegoś, czego jeszcze nigdy nie widziano – dodał.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSerwis sportowy TKN24 Końskie. Wydanie 65
Następny artykułŚwiętujemy Dzień Dziecka! Moc atrakcji w ośrodkach PKL