A A+ A++

 

Polski system opieki zdrowotnej nie należy ani do łatwych, ani do przyjaznych. Większość pacjentów ma problem ze znalezieniem się w systemie, gdy przyjdzie się zmierzyć z chorobą.

Rzecznik Praw Pacjenta postanowił wyjść naprzeciw potrzebom pacjentów, jak i wszystkim osobom z sektora medycznego i stworzyć “Nawigator pacjenta” – praktyczny poradnik o tym, jak sprawnie poruszać się po systemie ochrony zdrowia.

 “Nawigator pacjenta” to nie tylko pomoc w zrozumieniu działania systemu lecz przede wszystkim ułatwienie pacjentowi szybkiego i efektywnego uzyskania pomocy. Dzięki tej publikacji pacjent będzie bardziej świadomy praw i możliwości, jakie daje system ochrony zdrowia.  Stanie się tym samym bardziej aktywnym uczestnikiem procesu leczenia.

Poradnik został opracowany przez grono lekarzy rodzinnych, aktywnie pracu­jących w POZ, przy współpracy z przedstawicielami Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Opracowanie w formie pytań i odpowiedzi, prosto i szybko wyjaśnia skomplikowane kwestie, które dotykają pacjentów, chcących znaleźć sposób do w miarę szybkiego znalezienia pomocy i tym samym skutecznego leczenia.

Nawigator jest podzielony na rozdziały tematyczne, ułatwiające szybkie dotarcie bezpośrednio do interesującego zagadnienia. To między innymi:

  • podstawowa opieka zdrowotna,
  • teleporady, 
  • opieka koordynowana,
  • poradnie specjalistyczne,
  • leczenie szpitalne,
  • badania profilaktyczne.

Informator dostępny i gotowy do pobrania poniżej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyniki wyborów z części powiatu brzozowskiego. Wygrywa PiS
Następny artykułŁDK. VIII Kąpiel w dźwięku – gong i misy Petera Hessa