Władze Chełma planują wydać dodatkowe 250 tys. zł na opracowanie „strategii marki i promocji miasta”. Po co, skoro w urzędzie funkcjonuje już Departament Promocji, Kultury i Sportu, a także Gabinet Prezydenta Miasta, który kontaktuje się m.in. z mediami?
W ubiegłym tygodniu odbyło się otwarcie ofert, które wpłynęły do przetargu na „Opracowanie strategii marki i promocji miasta Chełm”. Urząd chce wydać na ten cel 250 tys. zł. Do postępowania zgłosiły się dwie firmy: 2mgroup Komunikacja Biznesowa z Gdyni oraz Orizon Group z Warszawy. Pierwsza z ofert opiewa na 63 tys. zł, druga na 223 tys. zł. Na razie przetargu nie rozstrzygnięto, pojawiły się za to głosy, dlaczego miasto chce wydać ćwierć miliona złotych na promocję, skoro dysponuje Departamentem Promocji Kultury i Sportu, a także Gabinetem Prezydenta, którego pracownicy kontaktują się m.in. z mediami…
Ciąg dalszy artykułu jest dostępny w wydaniu papierowym i w wydaniu PDF z 16.08.2022 r.
Doskonale rozumiemy, że sprzeczne informacje, fake newsy i plotki mogą wywoływać obawy. Cenimy Twój spokój, dlatego u nas dostaniesz tylko sprawdzone wiadomości i rzetelnie przygotowane materiały.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS