A A+ A++

Władze Chełma planują wydać dodatkowe 250 tys. zł na opracowanie „strategii marki i promocji miasta”. Po co, skoro w urzędzie funkcjonuje już Departament Promocji, Kultury i Sportu, a także Gabinet Prezydenta Miasta, który kontaktuje się m.in. z mediami?

W ubiegłym tygodniu odbyło się otwarcie ofert, które wpłynęły do przetargu na „Opracowanie strategii marki i promocji miasta Chełm”. Urząd chce wydać na ten cel 250 tys. zł. Do postępowania zgłosiły się dwie firmy: 2mgroup Komunikacja Biznesowa z Gdyni oraz Orizon Group z Warszawy. Pierwsza z ofert opiewa na 63 tys. zł, druga na 223 tys. zł. Na razie przetargu nie rozstrzygnięto, pojawiły się za to głosy, dlaczego miasto chce wydać ćwierć miliona złotych na promocję, skoro dysponuje Departamentem Promocji Kultury i Sportu, a także Gabinetem Prezydenta, którego pracownicy kontaktują się m.in. z mediami…

Ciąg dalszy artykułu jest dostępny w wydaniu papierowym i w wydaniu PDF z 16.08.2022 r.

Doskonale rozumiemy, że sprzeczne informacje, fake newsy i plotki mogą wywoływać obawy. Cenimy Twój spokój, dlatego u nas dostaniesz tylko sprawdzone wiadomości i rzetelnie przygotowane materiały.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZUS ostrzega przed oszustami oferującymi pomoc przy 14. emeryturze
Następny artykułMedialna burza wokół premier Finlandii. Do sieci wyciekło nagranie z imprezy