Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2020 roku marka Play? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2021 roku? Pozostałe podsumowania roku 2020 przeczytasz tu >
O roku 2020 dla marki Play opowiada Mikkel Noesgaard, CMO, Play.
Największy sukces dla marki Play w 2020 roku
Rok 2020 jest rokiem wyjątkowym. To czas, którego nie da się porównać z żadnymi dotychczasowymi doświadczeniami. W związku z pandemią Covid-19 najwyższym priorytetem było i jest dla nas bezpieczeństwo pracowników i klientów oraz zapewnienie ciągłości naszych usług i obsługi. Nasza rola jest tym bardziej istotna, że będąc operatorem telekomunikacyjnym dostarczamy usługi zapewniające bezpieczny kontakt z rodziną i bliskimi, umożliwiające edukację oraz kontynuowanie działalności zawodowej. Sukcesem był fakt, że Play natychmiast po…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS