A A+ A++

Nationale-Nederlanden dołączyło do grona klientów FormUp. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację kampanii performance nastawionej na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.

W wyniku wygranego przetargu FormUp odpowiada m.in. za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital. Do zadań zwycięskiej agencji należy również wsparcie marki w zakresie content performance marketingu oraz wdrożenie dedykowanego systemu analitycznego, który ma zwiększyć precyzję oceny efektywności realizowanych kampanii.

Celem działań jest sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz produktów online: ubezpieczenia dziecka, ubezpieczenia nieruchomości, ubezpieczenia roweru i ubezpieczenia turystycznego.

Internet jest dla nas bardzo istotnym źródłem pozyskania nowych klientów. Celem jest skalowanie sprzedaży, przy zachowaniu efektywności kosztowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie agencji FormUp pozwolą nam to osiągnąć – mówi Tomasz Orczykowski, Head of Digital Marketing w Nationale-Nederlanden.

FormUp

to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, wykorzystuje autorski system monitorowania ROI. W portfolio klientów agencji znajdują się m.in.: PremiumMobile, STS, DUKA, 11 bit studios.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodszywali się pod Orlen. Obiecywali duże zyski
Następny artykułEkonomiści Pekao: średnioroczna inflacja w tym roku wyniesie 3,2 proc.