Od lutego br. za marketing i komunikację w CBRE w Polsce odpowiada Natalia Wenzławska, która objęła stanowisko szefowej marketingu. Pokieruje kilkunastoosobowym zespołem, którego zadania będą skupiały się na realizacji całościowej strategii komunikacji firmy.
- CBRE wzmacnia kanały komunikacji.
- Natalia Wenzławska objęła stanowisko szefowej marketingu.
- Wspólnie z kilkunastoosobowym zespołem, będzie odpowiadała za tworzenie całościowej strategii komunikacyjnej firmy.
– CBRE to globalna firma o ugruntowanej pozycji i silnym, spójnym wizerunku. Zależy nam nie tylko na utrzymaniu tego stanu, ale również wzmocnieniu najważniejszych kanałów komunikacji. Wiemy, jak istotne jest to, żeby docierać z przekazem do klientów i zainteresowanych odbiorców. Cały czas eksplorujemy nowości, śledzimy trendy. Od wielu lat w tym zakresie wspiera nas Natalia Wenzławska, a od początku roku przejęła kierownictwo nad zespołem marketingowo-komunikacyjnym. Zdążyła udowodnić, że to był świetny wybór – mówi Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Natalia Wenzławska ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywała m.in. w WITTCHEN oraz BNP Paribas Real Estate. Do CBRE dołączyła w 2015 roku jako specjalista ds. marketingu i komunikacji. Następnie awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Odpowiadała za współtworzenie strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, jednocześnie tworząc i realizując dwa strategiczne projekty wizerunkowe, czyli OFFICE SUPERSTAR i IDEALAB Magazine by CBRE.
Na stanowisku szefowej marketingu Natalia, wspólnie z kilkunastoosobowym zespołem, będzie odpowiadała za tworzenie całościowej strategii komunikacyjnej firmy, na którą składają się: planowanie i egzekucja komunikacji linii biznesowych oraz sektorów, działania public relations, social media, komunikacja wewnętrzna i zarządzanie marką.
Natalia Wenzławska studiowała socjologię na Akademii Leona Koźmińskiego oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. W 2017 roku ukończyła studia podyplomowe z zarządzania w wirtualnym środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS