Firma IFS poinformowała o wprowadzeniu do oferty rozwiązania noszącego nazwę IFS Remote Assistance, które wykorzystuje technologię rzeczywistości połączonej (z ang. Merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji.
Dzięki rozwiązaniu IFS Remote Assistance przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, pozwalające łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych.
Narzędzie zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, a dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu, pracownicy uzyskują dostęp do wiedzy specjalistycznej.
Zobacz również:
Aplikacja wspiera takie funkcje, jak telestracja (czyli przekazywanie obrazu na komputer określonego użytkownika), udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie oraz znakowanie zgłoszeń.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS