Rynek gier wideo jest jednym z najbardziej dochodowych części sektora kreatywnego. Według europejskiego raportu „Understanding the Value of a European Video Games Society: Final Report” w samej Unii Europejskiej, w 2022 roku przyniósł przychód 23,4 miliardów euro, co stanowiło 4,3 razy więcej niż sektor muzyczny i 1,8 razy więcej niż rynek VOD. Ponadto ponad połowa Europejczyków w wieku od 6 do 64 lat regularnie gra w gry wideo. Tak wysoka popularność gier wpływa na dynamiczny rozwój technologii na rynku. Dają one szanse na wprowadzanie nowych rozwiązań w rozgrywce, różne sposoby monetyzacji gier, czy dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Trzeba jednak pamiętać, że implementacja takich rozwiązań wiąże się … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS