A A+ A++

Sprzedaż Renault w Polsce: czwarta pozycja w rankingu popularności!

Rok 2020 upłynął pod znakiem koronawirusa, mimo wszystko Renault ma powody do zadowolenia. W ciągu dwunastu miesięcy minionego roku nad Wisłą zarejestrowano 52 500 fabrycznie nowych samochodów z logo Dacii lub Renault. Zdecydowaną większość – bo 30 tysięcy sztuk – z tej puli zgarnęło Renault. Jako że marka może się pochwalić udziałem w rynku aut osobowych na poziomie 6,1 proc., tym samym stała się czwartą najchętniej wybieraną firmą motoryzacyjną w Polsce. Renault to też jeden z trzech najchętniej wybieranych elektryków w Polsce (chodzi o Zoe) oraz lider polskiego rynku samochodów dostawczych (8950 sztuk i 15 proc. udziału w rynku).

Rok 2020 był trudny dla całego sektora motoryzacyjnego ze względu na pandemię COVID-19. Mimo to udało nam się zrealizować nasze cele: wejście do TOP5 sprzedaży samochodów osobowych oraz powrót na pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych. Renault awansowało także na czwarte miejsce w Polsce pod względem sprzedaży ogółem i znalazło się w TOP3 sprzedaży samochodów elektrycznych. – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce.

Dacia: jeden z liderów wśród klientów indywidualnych

Jak wypadła rumuńska firma? Sprzedaż Dacii w Polsce w roku 2020 sięgnęła 22 500 egzemplarzy. To dało jej 4,6-proc. udział w rynku i ósmą pozycję w zestawieniu Top 10 producentów. Dobry wynik sprzedaży nie kończy sukcesów Dacii. Samochody tej firmy są szczególnie chętnie wybierane przez klientów indywidualnych. Dla przykładu Duster to jeden z dwóch najchętniej kupowanych pojazdów. A już niedługo marka może zostać liderem w kolejnej kategorii – aut o napędzie elektrycznym.

Dacia Spring: to będzie najtańszy elektryk w Polsce!

W roku 2021 zadebiutuje Dacia Spring Electric. Niewielki hatchback jest zapowiadany jako najtańszy elektryk na rynku polskim. Co więcej, auto otrzyma nadwozie tylko crossover oraz zasięg wynoszący 230 kilometrów. A tak skomponowanych zalet z pewnością nie zignorują klienci wybierający pojazdy zeroemisyjne. A na tym elektryfikacja Grupy Renault nie zakończy się. Szykowana jest bowiem kolejna premiera. W roku 2021 zadebiutuje też Renault Arkana. To hybrydowy, usportowiony SUV o dynamicznej sylwetce.

Wirtualne salony – to kolejny plan na rok 2021!

Pandemia pokazała, że kluczem do sprzedaży może się stać cyfryzacja usług. I tą też Grupa Renault zajmie się w roku 2021. Marka ma zamiar rozwijać projekty sklepów R-SHOP I DACIA SHOP. Za ich sprawą klient już dziś może wybrać pojazd i umówić wizytę u dealera. Dodatkowo witryny dają możliwość finansowania zakupu samochodu za pomocą chociażby minikredytu.

Zobacz również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Wejherowo: Konkurs ekologiczny pt. Pokochaj segregację!
Następny artykułCupra Leon: 300-konny hatchback dostępny w Polsce!