A A+ A++

Nie ma branży, która nie potrzebuje dobrej reklamy. Współczesne technologie pozwalają zaistnieć w wirtualnym świecie i przykuć uwagę odbiorców z każdego zakątka świata. Jednak i taki rodzaj promocji będzie wymagać uzupełnienia w formie materiałów reklamowych. Jakie z nich najlepiej sprawdzają się w branży hotelarskiej?

Upominek dla gości

Branża hotelarska jest ściśle powiązana z turystyką. Większość odwiedzających przyjeżdża do obiektu w celach wypoczynkowych, zatem obowiązkiem personelu jest zadbać o komfort i dobre samopoczucie swoich gości.

Promocja firmy za pomocą gadżetów to jedna z ulubionych form reklamy wśród przedsiębiorców. Decydując się na artykuły reklamowe można pozytywnie kształtować wizerunek marki. Wręczanie produktów przyniesie szereg korzyści, a to wszystko przy niewielkim nakładzie finansowym.

Produkty o charakterze użytkowym

Warto wiedzieć, że każdy gadżet to doskonały pretekst do nawiązania wartościowych relacji z odbiorcą. Drobny upominek będzie wyrazem szczerego zainteresowania gośćmi odwiedzającymi obiekt. Przedmioty użytkowe, takie jak długopisy, breloki czy notesy, będą później towarzyszyć klientom przez długi czas w ich codziennym otoczeniu. Jeśli obdarowani będą mieli przy tym dobre skojarzenia związane z udanym wypoczynkiem, pozytywne opinie samoczynnie „pójdą w świat”. Jak widać, nawet budżetowe akcesoria są doskonałym nośnikiem reklamy.

Akcesoria szczególnie istotne dla podróżujących

Specyficzną cechą branży hotelarskiej jest fakt, że ludzie odwiedzający obiekt niejednokrotnie podróżują setki kilometrów w ciągu roku. To grupa, która odwiedza mnóstwo miejsc noclegowych i przekazuje swoje opinie najbliższym oraz znajomym. Z tego względu szczególnie ważne jest, by zadbać o stały kontakt klienta z logo swojej marki.

Można robić to na różne sposoby. Skuteczną formą reklamy jest parasol plażowy z logo firmy, czapka z daszkiem, okulary przeciwsłoneczne czy parawan. To przedmioty, które podróżny wykorzysta także w innych miejscach – a które same w sobie będą doskonałą reklamą dla hotelu, nawet gdy użytkowane są tysiące kilometrów hotelowej lokalizacji. Dobrym pomysłem są też akcesoria łazienkowe czy niewielkich rozmiarów ręcznik, który przyda się w codziennym użytkowaniu.

Produkty, które zapiszą się w pamięci gości

Drobny upominek w podziękowaniu za pobyt to nie tylko miłe zaskoczenie dla gościa, ale i sprytny sposób na reklamę swojego obiektu. Warto pamiętać, aby w torbie prezentowej znalazła się elegancka wizytówka z danymi hotelu. Zawartość upominku mogą stanowić próbki kosmetyków, słodycze z logo firmy, notatnik z grawerem, pamięć USB czy drobne przedmioty codziennego użytku (kubek, długopis, brelok na klucze itp.). Takie drobiazgi sprawiają, że odbiorca chętnie wraca myślami do beztroskich chwil, jakie spędził na terenie hotelu, i być może zaplanuje kolejny pobyt w tym samym miejscu, a przynajmniej opowie znajomym o tym, dlaczego warto się tam udać.

Artykuły reklamowe to idealna forma promocji swojej firmy. Nie wymagają dużego budżetu, nie są nachalne, a jednak pozostają w świadomości odbiorców, pomagając kształtować firmowy wizerunek.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDysk do konsoli – czy 1 TB to wystarczająca ilość miejsca?
Następny artykułUM Wejherowo: Dzień upieczonego ziemniaka przy małej scenie