Zespół jednego z najważniejszych portali gromadzących dane z rynku mobilnego, Sensor Tower, przygotował krótki aczkolwiek bardzo ciekawy raport opisujący 5 ostatnich miesięcy z przenośnego sektora naszej branży – konkretniej rzecz ujmując zbadano okres od 28 września do 28 lutego.
Wynika z niego, że Tencent wciąż jest niekwestionowanym liderem rynku, a jego Honor of Kings zarobił w niecałe pół roku aż 1,2 miliarda dolarów! Na drugim miejscu jest zaś PUBG, które zgarnęło sporo kasy z chińskiego rynku i ostatecznie w 5 miesięcy zgarnęło 1,1 miliarda dolców.
Zaskakująco dobrze radzi sobie zaś Genshin Impact, albowiem od dnia swojej premiery zarobił już 873 miliony dolarów z czego aż 253 miliony wygenerowali sami Chińczycy, na drugim miejscu są Japończycy 237 milionów, a za nimi są Amerykanie z 162 wydanymi milionami.
Na czwartym miejscu pod kątem zarobków znalazło się Pokemon GO, na którego gracze wydali aż 651 milionów. Zestawienie zamyka zaś Roblox z 579 milionami dolarów zarobku. Dość szokujące wydaje się zaś być to, że do rankingu nie załapał się Fortnite, który zapewne bardzo mocno ucierpiał poprzez wyrzucenie go z App Store na urządzeniach Apple.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS