A A+ A++

RAVE Reviews, wykorzystując narzędzie badawcze SentiStrength, przeanalizowało ponad milion związanych z markami tweetów w poszukiwaniu pozytywnych bądź negatywnych komentarzy (żeby załapać się do zestawienia trzeba było mieć jednak co najmniej 10 pogardliwych wpisów na koncie). Jak myślicie, jakie są wyniki? Nie, to wcale nie Apple, o którym wiecznie jest głośno w negatywnym kontekście, zajmuje pierwsze miejsce, a jeden z jego największych rywali, przynajmniej w branży PC, a mianowicie Microsoft, którym najbardziej gardzą użytkownicy aż przebadanych 22 krajów, a na kolejnych miejscach plasują się 

Warto jednak zanotować, że wyniki zostały podzielone na kilka kategorii, a ta, o której właśnie piszemy, to technologia. To właśnie tutaj Microsoft nagrabił sobie najbardziej, co jest o tyle zaskakujące, że nawet Facebook czy Google, które też mają wiele negatywnego PR-u, znajdują się ponad 20 miejsc niżej. Czyżby była to wina Windowsa? Żeby jednak było sprawiedliwie, należy zaznaczyć, że Facebook też ma swój rekord, a mianowicie zanotował najwyższy współczynnik jednostkowego hate’u, tj. aż 85% w Hongkongu (Apple ma zaś wielu antyfanów w Irlandii i Pakistanie, gdzie jego współczynnik hate’u wynosi odpowiednio 73 i 64%).

Co ciekawe, możemy też zapoznać się z wynikami dla naszego kraju, które są bardzo interesujące, bo w ujęciu całościowym najbardziej nie lubimy… Tesli, której współczynnik hate’u w Polsce wy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTest hybrydowego Tiguana, czyli eHybrid, plug-in i gniazdka
Następny artykułBoris Johnson's Brexit choices are making Britain's fuel and food shortages worse