Miasto Krasnystaw ogłasza nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Dofinansowanie dotyczy:
o Odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
o Demontaż, zabezpieczenie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
Wymagane dokumenty:
– Zgłoszenie lokalizacji materiałów zawierających azbest z posesji położonych na terenie gminy,
– Oświadczenie o przeprowadzeniu przez wykonawcę demontażu zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.) (nie dotyczy przypadku demontażu pokryć dachowych i/lub odbioru wyrobów zdemontowanych przed 6.05.2004r.).
Termin składania zgłoszeń lokalizacji: od 04.05.2021 r. do 12.05.2021 r.
Zgłoszenia należy przesłać do Urzędu Miasta Krasnystaw na adres: [email protected] lub złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańców
w Urzędzie Miasta Krasnystaw (do urny wystawionej w holu przy wejściu głównym).
Wszelkich informacji udziela pracownik Urzędu Miasta – Małgorzata Wilk tel. (82) 576 21 57 wew. 121.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS