Prezydent Miasta Pruszkowa zgodnie z zapisami § 8 ust. 12 i 13 Uchwały nr XXXIII.345.2021 Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa (zwanej dalej „Uchwałą”) informuje o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej do spraw konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa.
Prezydent Miasta Pruszkowa, w celu uzupełniania składu Rady powołuje w drodze zarządzenia jednego członka Rady Społecznej – przedstawiciela mieszkańców Pruszkowa, w drodze naboru.
Zgodnie z § 8 pkt 3 i 5 Uchwały kandydatury mieszkańców na członków Rady Społecznej muszą być poparte 30 głosami mieszkańców, a kandydaci powinni cechować się wiedzą, doświadczeniem w zakresie konsultacji lub aktywnością społeczną. Powyższe należy udokumentować w sposób możliwy do wiarygodnej weryfikacji.
Formularz listy co najmniej 30 mieszkańców popierających zgłoszone do naboru kandydatury mieszkańców oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w niniejszym procesie stanowi załącznik do ogłoszenia i jest do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl
W przypadku większej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne Prezydent Miasta Pruszkowa przeprowadzi jawne losowanie.
Wymagane dokumenty można złożyć w jeden z wymienionych sposobów:
– w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” o osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa w terminie do dnia 28 lutego 2023 r. do godz. 16:00,
o przesłać za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 28 lutego 2023 r. (liczy się data stempla pocztowego), na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
– drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
z tematem: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” w terminie do dnia 28 lutego 2023 r. do godz. 23:59
PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA
Paweł Makuch
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS