W Biuletynie Informacji Publicznej starachowickiego magistratu zamieszczone zostało ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Sekretarza Miasta w Urzędzie Miejskim w Starachowicach. Praca na pełen etat, od 1 sierpnia 2024 roku.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na wolne stanowisko Sekretarza Miasta w Urzędzie Miejskim w Starachowicach” w terminie do 6 maja 2024 r. w godz. urzędowania tj. do godz. 16.30: bezpośrednio w siedzibie UM w Biurze Obsługi Mieszkańców lub przesyłką pocztową – decyduje data wpływu.
Wymagania konieczne (obligatoryjne):
− wykształcenie wyższe drugiego stopnia – magisterskie;
− posiadanie obywatelstwa polskiego,
− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
− doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat ogólnego stażu pracy,
w tym:
• posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
lub
• posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
− biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej,
− nieposzlakowana opinia,
− brak przynależności do partii politycznych,
− umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
− znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych,
− szeroka wiedza o gminie Starachowice,
− znajomość przepisów prawa z zakresu:
• ustawa o samorządzie gminnym
• ustawa o pracownikach samorządowych
• ustawa kodeks postępowania administracyjnego
• ustawa – Kodeks wyborczy.
Szczegóły w ogłoszeniu [kliknij]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS