A A+ A++

Jak podaje portal Wirtualne Media, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, liderem oglądalności w październiku była TVP1 ze średnim dobowym udziałem 8,44 proc. na rynku. Z kolei TVP2 awansowała z czwartej lokaty na drugą, osiągając wynik 7,44 proc. Od dawna oba kanały Telewizji Polskiej nie miały przewagi nad konkurencją.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDrzwi otwarte w Środowiskowym Domu Samopomocy
Następny artykułWojciech Szczęsny: To był prawdopodobnie nasz najlepszy mecz w Lidze Mistrzów w tym sezonie. WIDEO (Polsat Sport)