A A+ A++

GDDKiA przyznaje, że to jedna z trudniejszych inwestycji w Polsce. Ponad 10-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S19 między Rzeszowem a Babicą uwzględnia budowę pierwszego na Podkarpaciu tunelu – o długości 2,3 km. Produkcja jego obudowy odbywa się w hali skonstruowanej na placu budowy.

“Wykonawca planując drążenie tunelu rozważał różne koncepcje wykonania obudowy. Brano pod uwagę różne rozwiązania, od kompleksowego zlecenia produkcji obudowy tunelu firmie zewnętrznej po produkcję własną. Zakres produkcji dotyczy ok. 22 tysięcy elementów prefabrykowanych” – informuje rzeszowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Przeczytaj także: Miasto ma plan dla dworca PKS. Fundusz z USA sfinansuje przebudowę?

S19 na Podkarpaciu. Hala produkcyjna na placu budowy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Żarówki” pomyślane lepiej. Oszczędne jak nigdy dotąd
Następny artykułNastolatki okradły drogerię. Zanim zatrzymała je policja zdążyły zużyć kosmetyki