To nowe rozwiązanie wdrażane przez Polregio, które ma odciążyć tradycyjne kasy. Podczas kupowania biletu pasażerowie mogą połączyć się z kasjerem, który doradzi, jak przeprowadzić transakcję. W Opolu wideomat znajduje się na Dworcu Głównym PKP.
Obecnie Polregio utrzymuje około 150 kas. Na dużych dworcach są czynne średnio 12 godzin dziennie, na mniejszych – 7 godzin. Dlatego właśnie przygotowano nowe urządzenia, które będą dostępne w godzinach uruchamianych pociągów Polregio i znacznie mniej kosztowne w utrzymaniu.
– Zainspirował nas tradycyjny biletomat. Gdyby połączyć jego funkcje z funkcjonalnością tradycyjnej kasy biletowej, moglibyśmy uzyskać narzędzie, które będzie posiadało oczekiwane funkcjonalności. I tak narodził się pomysł wideomatu z funkcją e-kasjera – wyjaśnia Adam Pawlik, członek zarządu, dyrektor handlowy Polregio SA.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS