A A+ A++

kalis

To niewiarygodne z jakim zapałem Ratusz unika najprostszego i najbardziej oczywistego na całym świecie rozwiązania, czyli przeznaczenia prawego pasa jezdni na DDR. Coś, co jest najbardziej logiczne, u nas nie przejdzie – tak robią w gacie przed grupką histerycznych prosamochodziarzy.

już oceniałe(a)ś

hararimbur

Ciąg pieszo-rowerowy na Puławskiej ma tyle samo sensu co na tej kładce turystycznej – żadnego.

CPR powinien zniknąć z PoRD, bo samorządy wyznaczają je jak DDR w latach 90. Rysowało się dwie białe linie i kazało odwalić rowerzystom. W innych krajach rower może jechać po chodniku z prędkością pieszego, ustępując pierwszeństwa. U nas dziwnym trafem można na hulajnodze elektrycznej, ale już nie na rowerze. Legislacja postawiona na głowie.

już oceniałe(a)ś

kocimir

Najśmieszniejsze/najsmutniejsze jest to, że Puławska była ujęta w oficjalnym miejskim “Programie rozwoju tras rowerowych do 2020 roku” i było tam jasno wskazane, że drogę dla rowerów należy wydzielić z przewymiarowanej jezdni. Ale po co się oglądać na oficjalne dokumenty, kiedy można wpychać rowerzystów na pieszych?

już oceniałe(a)ś

jan_zizka_1410

Świetnie, dopisujemy ten plan do pozostałych. Może kiedyś powstanie “muzeum planów ratusza w sprawie ucywilizowania Puławskiej”. Będzie pełnie wizualizacji i raportów z konsultacji.

Wśród zapowiedzi zmian na Puławskiej mamy już:
– z 2012: Program Rozwoju Tras Rowerowych Warszawy do roku 2020
– z 2018: “Zielona Puławska”
– z 2020: Raport z konsultacji w sprawie SPPN
– z 2024: mglista zapowiedź Trzaskowskiego, że może “coś tam w 2025”

już oceniałe(a)ś

kgubanski

Dlaczego nie można po prostu tymczasowo wyrzucić tych stu miejsc parkingowych na tym odcinku, skoro wg analiz ZDM parkują tam głównie przyjezdni? Taki wariant był już nawet w konsultacjach.

już oceniałe(a)ś

mazurkiewicz

dzięki Rafał. Tobie już dziękujemy

już oceniałe(a)ś

jan_zizka_1410

Dość zwodzenia nas zapowiedziami. Parkowanie na jezdnie można przenieść w jeden weekend, podobnie z wytyczeniem tymczasowej drogi dla rowerów. Przestańcie w końcu biadolić i zróbcie to!

już oceniałe(a)ś

KapitanPlaneta

Problemy pierwszego świata a Praga do dzisiaj nie ma choćby części wewnętrznej obwodnicy, Radzymińska wygląda jak komunikacyjny ściek, zaś wydostanie się przez plątaninę torów za dworcem Wileńskim wymaga dużo cierpliwości. Oczywiście Trasy Świętokrzyskiej za Stadionem do Dworca Wschodniego zaniechano, no bo po co…

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Ostrowiec Świętokrzyski: Spotkanie z licealistami na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Następny artykułPo zakończeniu sezonu hokejowego lodowisko w Spodku będzie modernizowane. Pojawi się nowy dach i panele fotowoltaiczne