A A+ A++

Jeśli prowadzisz własną stronę internetową, niezależnie od tego, czego ona dotyczy, musisz wiedzieć, że odpowiednie jej pozycjonowanie to podstawowy warunek, jeśli chcesz być zauważony w internecie. Szczególnie że liczba internautów ciągle wzrasta, a z samej wyszukiwarki Google korzysta już około 20 mln. Dlatego też warto zadbać o to, by nasi użytkownicy odnaleźli witrynę internetową przez nas prowadzoną. Jak to zrobić i na czym polega pozycjonowanie stron? 

w wyszukiwarce internetowej ma doprowadzić do tego, że konkretna witryna zwiększy swoją widoczność w wynikach wyszukiwania. Co to znaczy? Będzie jak najwyżej w rankingu. Otrzymać to możemy, łącząc odpowiednio pozycjonowanie wraz z działaniami SEO, które również zmierzają do tego, by stać się jak najbardziej widocznym w sieci.

Pozycjonowanie a wyniki wyszukiwania

Jeśli chcemy wyszukać daną informację na konkretny temat, wpisujemy w wyszukiwarce Google hasło i otrzymujemy listę stron internetowych, które według Google spełniają najlepiej podane wymogi i pasują do danego, wpisanego słowa. Jednak nie jest to ranking,  w kolejności od najlepszej do najgorszej strony. Webmasterzy dość często pomagają witrynom i osiągają one w ten sposób dużo lepsze pozycje, właśnie poprzez odpowiednie pozycjonowanie.

Co to jest SEM

Search Engine Marketing (SEM) to marketing mający miejsce w wynikach wyszukiwania. SEM to inaczej zbiór działań dokonywanych w ramach SEO, reklamy płatnej (PPC),a także pozycjonowania. Działania dotyczące SEM koncentrują się przede wszystkim na pozyskiwaniu i monetyzacji ruchu na stronie internetowej. Można w ten sposób ustalić pewną zależność, że SEM = SEO + PPC.

Jak się pewnie domyślacie, kolejność pokazywania stron internetowych nie należy do przypadku. Najwyżej będą strony uznane za najbardziej odpowiadające zapytaniu wpisanego w wyszukiwarkę. To algorytm wyszukiwarki Google odpowiada, za ułożenie ich w odpowiedniej kolejności. Nie jest on powszechnie znany, jednak wiadome są czynniki mające wpływ na ranking stron. Jest ich około 200.

Na czym polega SEO (pozycjonowanie stron internetowych)?

Aby znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania fraz kluczowych, należy skoncentrować działania na poprawie pozycji strony, czyli SEO. Dążymy do poprawy każdego z elementów mających wpływ na nią. Należą do nich czynniki związane z funkcjonowaniem strony www, treściami na tej stronie oraz jej popularnością wśród użytkowników. Korzyści z odpowiedniej pozycji w wyszukiwarce jest mnóstwo, począwszy od zwiększenia zysków. Jeśli czujemy się w stanie zrobić to samemu, nic nie stoi na przeszkodzie, jednak można zlecić taką usługę specjalistom. Tutaj będziemy mieli pewność, że ich działania przyniosą zdecydowanie większą skuteczność.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzarny czosnek
Następny artykułDomowej roboty proszek i płyn do prania – przepisy