Co w burzliwych czasach zyskują ci, którzy są klientami private bankingu?
Każdy klient ma swojego dedykowanego opiekuna, a przy tym dostęp do specjalistycznej wiedzy, która odpowiada jego potrzebom – niezależnie, czy chodzi o przedsiębiorcę, emeryta, głowę rodziny czy start-upera. Nasi klienci mają dostęp do szeregu specjalistów z różnych dziedzin, którzy pomagają im podejmować decyzje – od eksperta ds. kredytów, przez managera inwestycyjnego, po doradcę z zakresu bankowości korporacyjnej.
Kim jest przeciętny klient WM?
Właściwie to nie ma kogoś takiego, można natomiast wskazać na pewne trendy. Prawdopodobnie obserwujemy właśnie najważniejszy transfer bogactwa w historii współczesnej bankowości prywatnej. Wcześniej majątki powstawały głównie za sprawą dziedziczenia. Natomiast obecnie kluczowym źródłem bogactwa jest przedsiębiorczość. Mamy więc nowe pokolenie klientów – młodszych przedsiębiorców z innymi potrzebami. Oczekują nie tylko rozwiązań cyfrowych, co oczywiste, ale także bardziej wyrafinowanych produktów, a przy tym bliskich i jakościowych relacji międzyludzkich. Przywiązują też dużą wagę do ESG i chcą mieć pozytywny wpływ na gospodarki i społeczeństwa, w których żyją.
A czym różnią się klienci WM w różnych regionach, w których jesteście obecni?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS