A A+ A++

Co w burzliwych czasach zyskują ci, którzy są klientami private bankingu?

Każdy klient ma swojego dedykowanego opiekuna, a przy tym dostęp do specjalistycznej wiedzy, która odpowiada jego potrzebom – niezależnie, czy chodzi o przedsiębiorcę, emeryta, głowę rodziny czy start-upera. Nasi klienci mają dostęp do szeregu specjalistów z różnych dziedzin, którzy pomagają im podejmować decyzje – od eksperta ds. kredytów, przez managera inwestycyjnego, po doradcę z zakresu bankowości korporacyjnej.

Kim jest przeciętny klient WM?

Właściwie to nie ma kogoś takiego, można natomiast wskazać na pewne trendy. Prawdopodobnie obserwujemy właśnie najważniejszy transfer bogactwa w historii współczesnej bankowości prywatnej. Wcześniej majątki powstawały głównie za sprawą dziedziczenia. Natomiast obecnie kluczowym źródłem bogactwa jest przedsiębiorczość. Mamy więc nowe pokolenie klientów – młodszych przedsiębiorców z innymi potrzebami. Oczekują nie tylko rozwiązań cyfrowych, co oczywiste, ale także bardziej wyrafinowanych produktów, a przy tym bliskich i jakościowych relacji międzyludzkich. Przywiązują też dużą wagę do ESG i chcą mieć pozytywny wpływ na gospodarki i społeczeństwa, w których żyją.

A czym różnią się klienci WM w różnych regionach, w których jesteście obecni?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKiedy zakładali biznes, nie wiedzieli, co będą robić – ważne, żeby razem. I stworzyli „Allegro” dla usług
Następny artykułGlobalne wizje w czasie nowego otwarcia