A A+ A++

Radni Rady Miasta Mysłowice przyłączyli się do ogólnopolskiej akcji #JestNasWiecej. Jej celem jest sprzeciwienie się hejtowi w sieci.

#JestNasWiecej to kampania społeczna Fundacji Orange, która zachęca do zamanifestowania swojego sprzeciwu wobec hejtu w internecie. „Dołącz do akcji i udowodnij, że hejt nie jest Ci obojętny. Przeciwstaw mu się razem z nami! Nie bój się stanąć w obronie tych, którzy są atakowani w sieci. Nie reagujesz na hejt, jest Ci obojętny? Okaż solidarność z ofiarami. Pokażmy, że #jestnaswiecej” – czytamy na stronie fundacji.

Do dołączenia do kampanii zachęcała podczas lutowej sesji rady miasta radna Anna Kaczmarzyk (Koalicja Obywatelska). – Podjudzanie, szczucie, opluwanie stało się codziennością w sieci, a tak być nie powinno. Każdy z nas w tym mieście żyje i zależy mu, aby to miasto stale się rozwijało. Nie dzielmy się na tych, czy tamtych, razem jesteśmy Mysłowicami, a miasto potrzebuje spokoju, rozwagi i mądrze przemyślanych decyzji. Rozmawiajmy, bo to jest metoda do uzyskania kompromisu, a hejt taką drogę wyklucza – mówiła Anna Kaczmarzyk.

Da akcji przyłączyła o się większość mysłowickim radnych. Symbolem kampanii jest pomarańczowa sznurówka.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInowrocławski Ekonomik mistrzem województwa
Następny artykułCzym jest Home Assistance i czy warto je kupić?