A A+ A++

Sztuka z założenia nie powinna być pustym powielaniem mitów dla zadowolonego z siebie społeczeństwa i władzy. Często drapie rany, aby przypominać o ciemnych stronach historii. Szuka nowego języka, nawet kosztem niezrozumienia czy odrzucenia. Historia polskich artystów prezentujących sztukę krytyczną, z dziełem „Lego. Obóz koncentracyjny” Zbigniewa Libery na czele, jest tego najlepszym przykładem. Oskarżana w Polsce o antysemityzm praca trafiła ostatecznie do zbiorów… The Jewish Museum w Nowym Jorku, wywołując debatę o tym, jak Holocaust funkcjonuje w kulturze masowej.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJego system monitoringu zachwycił amerykańskich leśników. Mówili: „Artur, nie chcemy twoich kamer. Ale wasze oprogramowanie to jest coś”
Następny artykuł„Charyzma i fajne historyjki nie świadczą o skuteczności w inwestowaniu”. Jedna z najpopularniejszych strategii inwestycyjnych bardziej szkodzi, niż pomaga?