A A+ A++

Ta włoska marka to niewielka manufaktura w porównaniu z innymi producentami. Dlatego musi do wszystkiego podchodzić nieco inaczej. Na razie nie może sobie pozwolić na rozwijanie motocykli, które choć zrobią wrażenie, to nie przyniosą zysków. W rozmowie z MCN Timur Sardarov powiedział, że klienci MV Agusty oczekują motocykli nastawionych na osiągi, a w tej klasie rynek jest jeszcze 5-7 lat od momentu, kiedy będą mogli zaprezentować model elektryczny zgodny z DNA włoskiej marki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa strona Steam PlayStation Studios sugeruje więcej portów gier PlayStation na PC
Następny artykułOrientarium Łódź. Nie tylko rekiny i przyroda. Po zwiedzaniu będzie można coś zjeść [zdjęcia]