Targowisko w Orłowie przy pl. Górnośląskim zyskało nowy szyld. To efekt zapowiadanych od kilku miesięcy działań stowarzyszenia Traffic Design.
- projekt zmian na targowisku był realizowany dzięki gdyńskiemu konkursowi ofert promujących wdrażanie dobrych praktyk projektowych w 2019 roku
- 50 tys. zł to kwota, jaką przyznano dla projektu “Re:design – targowisko Orłowo”
- projekt został zgłoszony przez Stowarzyszenie Traffic Design
- prace trwały od kilku miesięcy, w środę w Orłowie zaprezentowano efekty.
Podczas spotkania zaprezentowany został główny szyld oraz reklamowe murale stoisk widocznych od ul. Wielkopolskiej.
Prace przez kilka miesięcy
– Nad nowym wyglądem pracował zespół projektantów ze stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska – mówi Jacek Wielebski ze stowarzyszenia Traffic Design.
Dodatkowo dla użytkowników przygotowano poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i poradami, jak umieszczać informacje wizualne.
– Bardzo się cieszymy, że młodzi ludzie ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat nasze targowisko. Nowe szyldy dla przedsiębiorców będą świetnym przykładem dla reszty Gdyni i całej Polski – mówi Ireneusz Karpluk, prezes Gdyńskich Pasaży Handlowych.
Plac Górnośląski: zmiany też w otoczeniu
Warto dodać, że w ostatnich miesiącach zaszło sporo zmian na samym pl. Górnośląskim w Orłowie. Pojawiły się nowe ławki, stoły, stojaki rowerowe, a teren przy pawilonach został utwardzony płytami chodnikowymi i kamienną kostką. Zostały drzewa i sporo zieleni. Całość to efekt zwycięstwa projektu modernizacji placu w budżecie obywatelskim.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS