W sali Cechu Rzemiosł oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Rybniku odbyły się XXII Targi Pracy. Wśród potencjalnych pracodawców nie zabrakło stanowiska przygotowanego przez rybnicką komendę. Osoby zainteresowane wstąpieniem do Policji otrzymały informacje na temat koniecznych do spełnienia warunków oraz na temat postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji. Do wstąpienia w szeregi umundurowanej formacji zachęcali policjanci z naszej komendy.
Praca w policji – jak wygląda?
Targi Pracy zostały zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy pod patronatem Prezydenta Miasta Rybnika oraz Starosty Powiatu Rybnickiego. Wśród pracodawców, przedsiębiorców, a także innych służb, swoje stoisko informacyjne przygotowali również policjanci z Zespołu Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Rybniku. Cieszyło się ono dużym zainteresowaniem wśród osób odwiedzających targi. Policjant z zespołu kadr i szkolenia rybnickiej komendy – sierżant sztabowy Dariuszem Moc, a także dzielnicowy aspirant Łukasz Gadawski opowiadali na szereg pytań oraz rozdawali ulotki z informacjami dla kandydatów do służby. Zainteresowani służbą w policji otrzymali informacje dotyczące wymagań, jakie należy spełnić oraz zostali poinformowani o procedurze kwalifikacyjnej, aby móc podjąć służbę w szeregach największej formacji mundurowej w kraju.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS