Modernizacja taboru tramwajowego nie jest procesem tanim. Na przykład 12 wagonów Pesa Swing, zamówionych w 2017 r., kosztowało blisko 100 mln zł. Natomiast za 30 tramwajów od poznańskiego Modertransu miasto zapłaci 268,5 mln zł. Wagony trafią do MPK Łódź pod koniec 2023 r.
CZYTAJ TAKŻE: Nowy tabor MPK Łódź. Mamy jeździć nagradzanymi tramwajami
Jest to jednak proces bardzo potrzebny. Jeśli miasto chce, by z usług MPK korzystało jak najwięcej pasażerów, musi zadbać o ich komfort. Także komfort wsiadania i wysiadania. O takim można mówić w przypadku (w całości lub po części) niskopodłogowych tramwajów, które stanowią 37,3 proc. taboru.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS