A A+ A++

Modernizacja taboru tramwajowego nie jest procesem tanim. Na przykład 12 wagonów Pesa Swing, zamówionych w 2017 r., kosztowało blisko 100 mln zł. Natomiast za 30 tramwajów od poznańskiego Modertransu miasto zapłaci 268,5 mln zł. Wagony trafią do MPK Łódź pod koniec 2023 r.

CZYTAJ TAKŻE: Nowy tabor MPK Łódź. Mamy jeździć nagradzanymi tramwajami

Jest to jednak proces bardzo potrzebny. Jeśli miasto chce, by z usług MPK korzystało jak najwięcej pasażerów, musi zadbać o ich komfort. Także komfort wsiadania i wysiadania. O takim można mówić w przypadku (w całości lub po części) niskopodłogowych tramwajów, które stanowią 37,3 proc. taboru.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKuchnia w ceglanej scenerii
Następny artykułZderzenie trzech samochodów na al.1000-lecia w Nowym Targu (zdjęcia)