Moto Guzzi V85 TT swoim wyglądem nawiązuje do maszyn enduro z lat 80. Jednak mimo stylistyki retro włoska marka dba, aby motocykl ten był jak najbardziej nowoczesny i już przygotowała poprawioną wersję swojego turystycznego modelu.
Zmiany objęły przede wszystkim silnik. Choć od początku spełniał on normę Euro 5, to inżynierowie i tak postanowili jeszcze nad nim popracować. Tradycyjnie dla Moto Guzzi jest to dwucylindrowa widlasta jednostka ustawiona poprzecznie (z cylindrami wystającymi na boki maszyny).
Po poprawkach obejmujących m.in. wtrysk i oprogramowanie sterujące pracą silnika, udało się uzyskać większy moment obrotowy przy niskich i średnich obrotach, co przełoży się na elastyczność i przyspieszenie. Nie podano parametrów silnika o pojemności 853 cm3, można zatem zakładać, że maksymalne wartości pozostały bez zmian i włoski turystyk osiąga moc 80 KM przy 7750 obr./min i moment obrotowy 80 Nm przy 5000 obr./min.
Moto Guzzi V85 TT otrzymało dwa nowe tryby jazdy. Do dotychczasowych (drogowego, na deszcz i offroadowego) dołączył sportowy i dodatkowy pozwalający na zastosowanie własnych ustawień. Zmieniają one pracę kontroli trakcji, ABS-u i elektronicznej przepustnicy (ride-by-wire). W standardzie otrzymuje się też tempomat i wyświetlacz w miejscu zegarów. Ponadto Włosi stworzyli nowe szprychowe koła, które są o 1,5 kg lżejsze od poprzednich.
Nowe Moto Guzzi V85 TT oferowane jest w trzech wersjach kolorystycznych. Tak jak do tej pory dostępna jest też wersja Travel wyposażona w boczne kufry, wyższą szybę, dodatkowe światła LED, podgrzewane manetki czy już w standardzie w system multimedialny Moto Guzzi MIA. Dotychczasowy model w najtańszej wersji kosztował 49 900 zł. Można się spodziewać, że nowe Moto Guzzi V85 TT zachowa tę cenę lub będzie nieco droższe.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS