A A+ A++

Equinor i Polenergia uruchomiły nową identyfikację wizualną projektów Bałtyk. Morskie farmy wiatrowe zyskały też nowy, wspólny dla wszystkich trzech projektów serwis internetowy: www.baltyk123.pl.

Equinor i Polenergia rozwijają na Morzu Bałtyckim trzy projekty o łącznej mocy do 3000 MW. Morskie farmy wiatrowe Bałtyk zasilą zieloną energią ponad 4 miliony gospodarstw domowych. Uruchomienie najbardziej zaawansowanych projektów, Bałtyk 2 i Bałtyk 3, o łącznej mocy 1440 MW, jest zaplanowane już w 2027 roku.

„Budowa i uruchomienie morskich farm wiatrowych Bałtyk zbliżają się coraz większymi krokami. Aby na bieżąco informować o naszych postępach, wprowadzamy nową identyfikację wizualną oraz wspólny serwis internetowy dla wszystkich trzech projektów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu każdej inwestycji jest dialog i chcemy go aktywnie prowadzić. Z mieszkańcami Pomorza, naszymi inwestorami i dostawcami, lokalną administracją, ale też z przyszłymi pracownikami i pracowniczkami projektów Bałtyk. Nowa strona i szata graficzna to dla nas ważne narzędzia, dzięki którym będziemy jeszcze szybciej i efektywniej docierać do wszystkich osób zainteresowanych naszymi projektami na morzu” – mówi Jerzy Zań, prezes zarządu Polenergia S.A.

Nowy branding jest inspirowany kolorami pochodzącymi z natury. Kolorystyka materiałów wykorzystywanych do komunikacji projektów Bałtyk ma być zależna od treści i odbiorców danego komunikatu. Innymi kolorami będą sygnowane materiały biznesowe, a innymi te, które dotyczyć będą rynku energetycznego czy kontaktu z interesariuszami.

Nowy serwis internetowy projektów (www.baltyk123.pl) zawiera kompleksowe informacje na temat morskich farm wiatrowych rozwijanych przez Equinor i Polenergię. Strona internetowa obejmuje m.in. mapy pokazujące położenie projektów Bałtyk, harmonogram inwestycji czy zakładki dedykowane dostawcom, lokalnym społecznościom i działaniom prowadzonym na rzecz ochrony środowiska.

„Realizując projekty morskich farm wiatrowych Bałtyk przyczyniamy się do budowy w Polsce nowoczesnej i zielonej energetyki. Wykorzystujemy ogromne doświadczenie oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne, wypracowane w zgodzie z naturą i jej zasobami. Zainspirowani nią, wprowadzamy nową wizualizację naszych trzech farm wiatrowych. Nowa oprawa wizualna projektów Bałtyk stanowi narzędzie komunikacji, które pozwala nam przekazywać informacje o projektach, a także wspiera dialog z naszymi interesariuszami – mówi Michał Jerzy Kołodziejczyk, prezes zarządu Equinor w Polsce.

Prace dotyczące budowy i uruchomienia morskich farm wiatrowych Equinor i Polenergii są już bardzo zaawansowane. Projekty Bałtyk 2 i Bałtyk 3 mają już zakontraktowanych dostawców najważniejszych komponentów – morskich turbin wiatrowych, infrastruktury systemów elektrycznych czy kabli wewnętrznych oraz eksportowych. W tym roku ruszy także budowa bazy serwisowej w Łebie, która będzie obsługiwała wszystkie trzy inwestycje.

Equinor i Polenergia złożyły też wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla infrastruktury przyłączeniowej morskiej farmy wiatrowej Bałtyk 1, o mocy do 1560 MW. Projekt Bałtyk 1 to największa farma wiatrowa rozwijana na Morzu Bałtyckim, którą inwestorzy przygotowują do udziału w aukcji w 2025 roku.

Polenergia to największa polska prywatna grupa energetyczna, która składa się z pionowo zintegrowanych spółek działających w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i niskoemisyjnych źródeł oraz dystrybucji i obrotu energią elektryczną. Grupa angażuje się w rozwój lądowych farm wiatrowych, farm fotowoltaicznych, elektromobilność oraz transformację wodorową. Od 2005 roku akcje Polenergii są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Więcej na www.polenergia.pl.

Źródło informacji: Polenergia

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajpopularniejsze formy rozrywki online wśród Polaków – przegląd trendów 2024
Następny artykułDiversity. DEI wchodzi w nową fazę