A A+ A++

Firma Hasbro wie, że swoją słynną grą planszową sprowokowała niejeden konflikt w rodzinie. Producent jednak przekuwa to w korzyść i pokazuje, że w sytuacjach konfliktowych uczymy się wyrażać emocje i panować nad stresem.

W wielu rodzinach gra planszowa Monopoly jest rozrywką zakazaną. Dlaczego? Gra, w której walczymy o nasze nieruchomości (lub o inne dobra materialne w różnych specjalnych edycjach Monopoly) wywołuje wiele emocji – cieszymy się nie tylko z zakupionego domu lub działki, ale także wściekamy się na osoby, z którymi grami. A gdy atmosfera robi się gęsta, nie trudno o kłótnie i sprzeczki pomiędzy graczami. 

Firma Hasbro, która stoi za serią Monopoly, dostrzegła potencjał potencjał ten gry, jeśli chodzi o prowokowanie rodzinnych waśni. Jednak producent nie traktuje tego tematu poważnie, co widzimy na nowych billboardach, które zaczęły pojawiać się w miastach. Kreacje reklamowe przedstawiają grające w Monopoly dzieci… na różnych etapach wściekłości. 

– Jedyną rzeczą, która sprawia, że Monopoly jest naprawdę wyjątkowy i inny od pozostałych gier planszowych, jest to, że wywołuje bójki. To może być jedyna gra planszowa, która nie zawsze jest zabawą – odpowiada żartobliwie agencja kreatywna KesselsKramer z Amsterdamu.

Przy okazji nowej kampanii, firma Hasbro przeprowadziła badania konsumenckie – te wykazały, że 8 na 10 osób grających w Monopoly kończy granie w Monopoly podczas konfliktu.

Wydawałoby się, że to niezbyt optymistyczny przekaz, który nikogo nie przekona do zakupienia gry. Jednak marka podeszła do tego problemu w przewprvny sposób – w swojej kampanii pokazuje, w jaki sposób Monopoly może pomóc graczom w rozwijaniu ważnych umiejętności życiowych. Gracze mogą dzięki Monopoly nauczyć się uspokajania w momencie porażki, odpuszczania i radzenia sobie z ogólnie pojmowanym niepowodzeniem. Wymienione korzyści pojawiły się właśnie na billboardach – tuż obok portretów zirytowanych dzieci. 

– Monopol może cię wiele nauczyć w zakresie tego, jak wyrażać swoje emocje i jak radzić sobie z rozczarowaniami. Dlatego rzucanie planszą Monopoly w momencie porażki potencjalnie może wzmocnić twoje relacje z rodziną – sugeruje marka.

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKampania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – zostań rodzicem zastępczym
Następny artykułEkologia w strategii i komunikacji marek. Biznes na nią stawia