A A+ A++

Mokobelle jest polską marką, której fenomen polega na łączeniu stylu boho z subtelną elegancją. Biżuteria Mokobelle świetnie radzi sobie na polskim rynku już od dziesięciu lat. O początkach, drodze na szczyt i kolekcji jubileuszowej rozmawiamy z Martą Skłodowską, założycielką marki.

Katarzyna Drelich, Styl.pl: Co zmieniło się przez 10 lat działania marki MOKOBELLE i od czego właściwie się zaczęło?

Marta Skłodowska, MOKOBELLE- Zaczynałyśmy od multibrandowego butiku z biżuterią przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej w Warszawie. Miałyśmy w swojej ofercie biżuterię zarówno zagranicznych projektantów, jak i tworzoną pod własną marką. Już po niedługim czasie okazało się, że nasza biżuteria tak bardzo podoba się klientkom, że skoncentrowałyśmy się głownie na rozwoju marki MOKOBELLE.

– Jako jedne z pierwszych na rynku oferowałyśmy biżuterię modową o bardzo wysokiej jakości, wytwarzaną ręcznie ze srebra i półszlachetnych kamieni. Zainspirowałyśmy się stylem boho, który do tej pory kojarzył się głownie z letnią biżuterią wakacyjną. Pokazałyśmy, że świetnie się sprawdza w eleganckiej biżuterii, którą można stylizować na wiele sposobów. Oczywiście w ostatnim dziesięcioleciu nasze kolekcje ewoluowały.

– Obecnie mamy bardzo różnorodną ofertę – począwszy od modeli minimalistycznych po elegancką klasykę. Projektując nasze kolekcje podążamy za trendami w modzie. Inspirujemy się także podróżami, sztuką i folklorem. Z okazji naszych dziesiątych urodzin przygotowałyśmy kolekcje opartą na dziesięciu najpopularniejszych motywach, które na przestrzeni ostatnich lat pojawiły się w naszej biżuterii. Większość z nich to modele w nowych odsłonach. Jesteśmy bardzo dumne, że nasza biżuteria jest ponadczasowa i zawsze modna.

Teraz, kiedy konkurencja na rynku jest duża wydaje mi się, że waszą przewagą jest przekaz, który kierujecie do kobiet. Jak ważne są idee przy prowadzeniu marki?

Od lat tworzymy głównie kobiecy zespół. Większość z nas jest w firmie od samego początku jej istnienia. Dobrze czujemy się ze sobą i bardzo się wspieramy. Uważam, że najważniejszym czynnikiem sukcesu każdej firmy jest zgrany i dobrze rozumiejący się zespół. To nie do przecenienia jak ważna jest dobra atmosfera w pracy, dzięki czemu możemy być bardziej kreatywne i z przyjemnością tworzyć piękne kolekcje.

A niektóre z was zaczynały wcześniej od korporacji?

– To prawda. Wraz z moja wspólniczką Magdą Augustyniak mamy za sobą wieloletnie doświadczenia w międzynarodowych organizacjach. Z wyksztalcenia jestem prawnikiem, pracowałam w PR, a Magda jest specjalistką od marketingu. Ponieważ branża modowa nie należy do najłatwiejszych i jest bardzo konkurencyjna cały czas trzeba się rozwijać i walczyć o swoje miejsce na rynku.

– Obecnie najmocniej koncentrujemy się na sprzedaży online w naszym sklepie internetowym, jesteśmy także obecne na portalu Moliera2, a w niedługim czasie wejdziemy na kolejne liczące się portale sprzedażowe. Nasze doświadczenia korporacyjne bardzo nam pomagają w rozwoju marki. W drugiej połowie roku chcemy również zorganizować cykliczne warsztaty dla kobiet. Będzie to program mentoringowy mający na celu wsparcie kobiet w życiu osobistym i zawodowym.

Czy waszą biżuterię kierujecie do konkretnej grupy kobiet?

Absolutnie nie. Uważamy, że w naszej biżuterii każda kobieta może poczuć się wyjątkowo. Mamy różnorodną ofertę w bardzo wielu stylach. Nie stawiamy żadnych granic. Kobiety w każdym wieku, które lubią modę i piękno znajdą coś dla siebie. Jesteśmy  przecież dla nich.

Jak biżuteria wpływa na pewność siebie?

Czy biżuteria może wpłynąć na pewność siebie u kobiet? Na ten temat rozmawiamy z Grażyną Wolszczak, Basią Kurdej-Szatan i Joanną Racewicz podczas 10. urodzin marki “MOKOBELLE”, które odbyły się w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

Inne artykuły, które mogą Cię zainteresować:


Czym jest total look? Sprawdź, jak go nosić, by wyglądać stylowo

Art déco. Taka biżuteria wraca do łask!

Styl boho w słomkowym wydaniu. Ponadczasowość i wygoda

  

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW mieście cywilizowanym szalety powinny być tam, gdzie ich będzie szukał użytkownik – pisze architekt Adam Kobiela
Następny artykułGartner: programiści obywatelscy tworzą coraz więcej technologii i aplikacji