Już niebawem na polskim rynku zadebiutuje nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Zamówienia na ładowaną z gniazdka hybrydę składać można już dziś. Co o niej wiemy?
Mitsubishi przedstawia Eclipse Cross PHEV jako jedynego suva coupe plug-in w swej klasie. W ramach gruntownego liftingu samochód zyskał całkowicie przeprojektowany tył i nową stylistykę przodu. Zadbano też o większą uniwersalność, czego efektem jest chociażby powiększony bagażnik.
Największym wyróżnikiem Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest unikatowy napęd. Baterie trakcyjne mają możliwość szybkiego ładowania – by “dotankować” akumulatory do 80 proc. pojemności wystarczy – zdaniem producenta – 25 minut.
Eclipse Cross PHEV napędzają dwa silniki elektryczne – po jednym przy przedniej i tylnej osi. Jednostka spalinowa służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Całkowita moc układu napędowego to 188 KM. Unikatową cechą auta jest napęd S-AW, który – inaczej niż u konkurencji – może też działać bez włączonego silnika spalinowego.
Nowe Mitsubishi – tak samo, jak samochody elektryczne – nie ma skrzyni biegów, lecz jednobiegową przekładnię, która zapewnia płynne przyspieszanie bez szarpnięć. Za bieg wsteczny odpowiadają wyłącznie silniki elektryczne. Bateria trakcyjna pozwala na pokonanie do 55 km w trybie elektrycznym. Ciekawym rozwiązaniem jest np. pokładowe gniazdo 230V o mocy 1500W, które pozwala na zasilanie urządzeń zewnętrznych. Dzięki temu Eclipse Cross PHEV służyć może jako mobilny magazyn energii elektrycznej.
Auto oferowane jest w trzech wersjach wyposażenia. Do wyboru jest osiem kolorów karoserii. W podstawowej odmianie – Invite Plus – znajdziemy między innymi: stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali i interfejsem Android Auto i Apple CarPlay, automatyczną, dwu … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS