Za co firma, która wygrała konkurs na rozminowanie dna w Porcie Gdańskim, otrzymała z Urzędu Morskiego miliony złotych? Czy pieniądze mogły zostać wypłacone, mimo że prace nie zostały wykonane?
Dlaczego Urząd Morski nie zweryfikował, czy firma poprawnie zrealizowała zlecenie? W jaki sposób za czasów ministra skarbu Emila Wąsacza przebiegała prywatyzacja firmy, która obecnie wygrywa przetargi? Czy w Urzędzie Morskim w Gdyni mógł zadziałać układ biznesowo-urzędniczy?
O bezpieczeństwie w Porcie Gdańskim i przy przekopie Mierzei Wiślanej w “Magazynie śledczym Anity Gargas” w czwartek o 22:30 w TVP1.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS