Milanówek wystartował z kolejną edycją Budżetu Obywatelskiego. Do 25 maja można zgłaszać projekty.
Budżet Obywatelski w Milanówku jest realizowany od 2014 roku. Dzięki niemu udało się zrealizować takie projekty, jak zakup lekkiego samochodu ratunkowo-gaśniczego z napędem 4×4 dla OSP w Milanówku, budowę placu zabaw przy ul. Dembowskiej, instalacja hamaków i leżaków miejskich i wiele innych.
W tegorocznej odsłonie budżetu partycypacyjnego do rozdysponowania jest aż 665 tys. zł. Wartość jednego projektu nie może przekraczać 150 tys. zł.
Swoje pomysły mieszkańcy Milanówka mogą zgłaszać do 25 maja. Propozycję projektu zgłosić może każdy mieszkaniec, wystarczy, że przedstawi nam swój pomysł i dołączy do niego 10 podpisów poparcia. A gdzie złożyć projekt? W sekretariacie urzędu przy ul. Kościuszki 5 (budynek „A”), w Punkcie Obsługi Interesanta przy ul. Spacerowej (budynek „C”) lub mailowo na adres [email protected].
Jaki jest terminarz tegorocznej edycji? Do 25 maja można zgłaszać projekty, do 25 czerwca zostaną one zweryfikowane i poddane ocenie. Głosowanie zaplanowano na termin od 5 sierpnia do 15 września. Listę projektów, które będą zrealizowane poznamy do 10 listopada.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: [email protected] lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS