A A+ A++

W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany po raz osiemnasty. Całkowity dochód z reklam jest przekazywany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat, która 6 grudnia obchodzić będzie 25-lecie powstania.

W ciągu dotychczasowych edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.

ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2020: Blisko 7 mln widzów!

Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie promowany spotem. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii zobaczymy również krótkie spoty, w których występują dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.

WIDEO: Sławomir o Mikołajkowym Bloku Reklamowym

– Dzieci są tutaj najważniejsze. To dla nich wszystko się dzieje – podkreśliła Dorota Gawryluk, dyrektorka pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat.

Sławomir: cel jest tak piękny

W tegorocznej edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego na Polsacie ponownie weźmie udział piosenkarz Sławomir.

– Cel jest tak piękny – dzieciaki, które czekają na pomoc. Bądźcie 6 grudnia razem z nami, oglądajcie reklamy, to tak niewiele, a tak bardzo można pomóc – mówił Sławomir.

ZOBACZ: Fundacja Polsat buduje Centrum Chorób Rzadkich. Każdy może pomóc

– Bardzo cieszę się, że w tym roku również mogłem wziąć udział. Razem z żoną i synkiem sami odwiedzamy Centrum Zdrowia Dziecka, to piękne miejsce, które warto wspierać. Wiem, ile dobrego udaje się zrobić dzięki Fundacji Polsat i blokowi reklamowemu – dodał wykonawca.

Sławomir także apeluje: – 6 grudnia włączamy Polsat i dajemy szansę na to, żeby, jak to mówi Sławomir, “było czuć piniądz”.

Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 na antenie Polsatu.

WIDEO: Oficjalny spot Mikołajkowego Bloku Reklamowego

Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat

– 6 grudnia, to dla nas wszystkich nie tylko czas gdy dzieci znajdują o poranku, ukryte przez Świętego Mikołaja prezenty. To także dzień gdy sami, możemy stać się Mikołajami, włączając Polsat i pomagając naszym podopiecznym. Obecny, jubileuszowy rok jest dla Fundacji szczególny, dlatego jeszcze mocniej trzymamy kciuki za liczne grono widzów przed telewizorami – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Nagrania spotów promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku.

an/Polsat News

Czytaj więcej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje Peter Aykroyd. Żył w cieniu słynnego brata
Następny artykułPrzedsiębiorcy korzystają z układów ratalnych