W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany po raz osiemnasty. Całkowity dochód z reklam jest przekazywany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat, która 6 grudnia obchodzić będzie 25-lecie powstania.
W ciągu dotychczasowych edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.
ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2020: Blisko 7 mln widzów!
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie promowany spotem. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii zobaczymy również krótkie spoty, w których występują dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.
WIDEO: Sławomir o Mikołajkowym Bloku Reklamowym
– Dzieci są tutaj najważniejsze. To dla nich wszystko się dzieje – podkreśliła Dorota Gawryluk, dyrektorka pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat.
Sławomir: cel jest tak piękny
W tegorocznej edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego na Polsacie ponownie weźmie udział piosenkarz Sławomir.
– Cel jest tak piękny – dzieciaki, które czekają na pomoc. Bądźcie 6 grudnia razem z nami, oglądajcie reklamy, to tak niewiele, a tak bardzo można pomóc – mówił Sławomir.
ZOBACZ: Fundacja Polsat buduje Centrum Chorób Rzadkich. Każdy może pomóc
– Bardzo cieszę się, że w tym roku również mogłem wziąć udział. Razem z żoną i synkiem sami odwiedzamy Centrum Zdrowia Dziecka, to piękne miejsce, które warto wspierać. Wiem, ile dobrego udaje się zrobić dzięki Fundacji Polsat i blokowi reklamowemu – dodał wykonawca.
Sławomir także apeluje: – 6 grudnia włączamy Polsat i dajemy szansę na to, żeby, jak to mówi Sławomir, “było czuć piniądz”.
Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 na antenie Polsatu.
WIDEO: Oficjalny spot Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat
– 6 grudnia, to dla nas wszystkich nie tylko czas gdy dzieci znajdują o poranku, ukryte przez Świętego Mikołaja prezenty. To także dzień gdy sami, możemy stać się Mikołajami, włączając Polsat i pomagając naszym podopiecznym. Obecny, jubileuszowy rok jest dla Fundacji szczególny, dlatego jeszcze mocniej trzymamy kciuki za liczne grono widzów przed telewizorami – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Nagrania spotów promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku.
an/Polsat News
Czytaj więcej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS