Już ponad miesiąc mieszkańcy powiatu chojnickiego, chcący załatwić swoje sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu, mogą korzystać z usługi InPost/Urząd 24. Dotychczas z tej formy skorzystano 85 razy.
Dzięki usłudze Urząd 24 klienci przede wszystkim unikają kolejek w wydziale. To wyjątkowe ważne, zwłaszcza w sytuacji obecnie panującej pandemii.
Najpopularniejsza usługa, z której korzystają klienci to odbiór dokumentów po rejestracji pojazdu. Oznacza to, że wnioski składają osobiście, ale dokumenty wraz z nowymi tablicami odbierają z paczkomatu. Składając wniosek o rejestrację auta, muszą też zdać dotychczasowe tablice rejestracyjne. Nowe razem z kompletem dokumentów odbierają w paczkomacie. Od początku funkcjonowania, czyli od 18 lutego, kiedy została nadana pierwsza przesyłka, z InPostu skorzystano 85 razy. Chociaż zakres zadań, które wydział może realizować za pomocą InPostu jest szerszy, to jednak odbiór dokumentów po rejestracji jest najbardziej popularną usługą. W tym wypadku koszt ponosi urząd. Pełną listę spraw jakie można załatwić znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej i BIP-ie powiatu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS