adidas Warszawa otwiera się dziś w Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w samym sercu stolicy. Sklep składa się z 3 pięter z widokiem na Pałac Kultury, z których każde oferuje inne atrakcje i opowiada inną historię. Sklep zajmuje powierzchnię 2400 m², w tym aż 1210 m2 to sala sprzedaży, a 420 m² to przestrzeń Sports Base Warsaw – miejsca treningów, spotkań i bazy dla społeczności adidas Runners Warsaw. adidas w nowym sklepie podkreśla ważne dla marki wartości – sport, lifestyle, kulturę, inkluzywność i zrównoważony rozwój, które są reprezentowane m.in. poprzez różnorodne manekiny czy sztukę lokalnych twórców. W sklepie wykorzystano materiały z recyklingu, nadano nowe życie designerskim meblom z lat 50. i 60., a także wykorzystano podłogę ze starej siłowni. Ponadto, obiekt został zgłoszony do certyfikacji LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) oceniającej budynki pod kątem zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Interaktywne doświadczenia zakupowe i zwiększanie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju
Sklep jest naszpikowany cyfrowymi i wirtualnymi rozwiązaniami. Oprócz opcji Click & Collect, klienci mają do dyspozycji rozwiązanie BITM (Bring It To Me), dzięki któremu mogą zeskanować wybrane buty w sklepie za pomocą aplikacji adidas, a obsługa dostarczy im produkt w wybranym rozmiarze do miejsca, w którym się znajdują. Jeśli klienci nie znajdą w sklepie produktu, którego szukali, mogą skorzystać z opcji Endless Aisle, czyli zamówić produkt w sklepie z dostawą do domu. W przymierzalniach znajdują się ekrany, które umożliwią klientom przeniesienie się w inne miejsce i obejrzenie produktów w innych okolicznościach, np. wśród przyrody czy na trasie biegowej, dzięki opcji zmiany wirtualnego tła w przymierzalni. W sklepie znajdują się też multimedialne rozwiązania, których celem jest zwiększanie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju, m.in. interaktywne ekrany, na których klienci mogą zagrać w grę o tematyce związanej z ochroną środowiska, zachęcającą do zbierania i segregowania plastikowych odpadów. Ekrany reagują na ruch rąk dzięki wbudowanym kamerom, więc możemy „zbierać” plastikowe odpady pływające w wodzie. Ponadto adidas zachęca do ograniczenia zużycia plastiku również za pomocą punktów do uzupełniania wody pitnej zaprojektowanych we współpracy z Leogant, które znajdują się na każdym piętrze sklepu.
adidas wspiera lokalnych artystów
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS