Microsoft Teams w dobie popularności pracy zdalnej to jedna z lepiej znanych każdemu aplikacji. Komunikator jest bardzo często aktualizowany, a na początku pandemii koronawirusa został szybko przystosowany do nagłego wzrostu zainteresowania ze strony użytkowników.
Serwis MSPowerUser przypomina tymczasem, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Microsoft zakończył wsparcie Teams w przeglądarce Internet Explorer 11. Choć w domowych zastosowaniach jest to archaiczny program, a znakomita większość internautów korzysta z Chrome’a, to w specyficznych zastosowaniach zawodowych Internet Explorer wciąż bywa popularny, przez co niektórzy użytkownicy mogą być zaskoczeni.
Od 30 listopada aplikacja webowa uruchomiona w przeglądarce Internet Explorer 11 nie działa, ale można sobie z tym poradzić co najmniej na dwa proste sposoby. Po pierwsze na potrzeby Teams można skorzystać z innej przeglądarki. W Windows 10 na przykład, domyślnie dostępny jest stale zyskujący popularność Microsoft Edge (bazujący na silniku Chromium, tak samo jak Google Chrome, a przez to zbliżony w obsłudze).
Druga opcja to instalacja desktopowej aplikacji Microsoft Teams, którą można znaleźć na przykład w katalogu dobreprogramy.pl. Pozwala na komunikację w pracy bez względu na wykorzystywaną przeglądarkę. Obsługa jest zbliżona do aplikacji webowej, a ponadto dostępnych jest więcej opcji. Dla formalności warto też pamiętać o mobilnej wersji Microsoft Teams. Jest dostępna zarówno na Androida, jak i iOS-a.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS