Premiera Call of Duty: Black Ops 6 była ważną chwilą dla Microsoftu i całej społeczności Xbox. Najnowsza strzelanka od Treyarch jest sukcesem, ale nie dzięki temu, że trafiła do abonamentu Xbox Game Pass.
Niedawno Microsoft chwalił się pierwszymi sukcesami, jakie odniósł Call of Duty: Black Ops 6. Dzięki premierze wydawca odnotował spore zainteresowanie swoją flagową usługą. Jednocześnie potwierdzono, że tytuł nie jest liderem sprzedaży. Jednak dopiero teraz pojawiły się pierwsze dane, które pokazują, jak tytuł radzi sobie na poszczególnych platformach.
Okazuje się, że w Wielkiej Brytanii gra nie jest hitem sprzedażowym. Otóż Call of Duty: Black Ops 6 osiągnął otwarcie o 15% gorsze od startu ubiegłorocznego Call of Duty: Modern Warfare III i o 46% słabsze niż premiera Call of Duty: Modern Warfare II w 2022 roku. Są to tytuły, które w tamtym regionie w pierwszym tygodniu sprzedały odpowiednio 833 000 i 529 000 kopii. Natomiast najnowsza część rozeszła się w 450 tysiącach egzemplarzy.
Najwięcej sztuk w dystrybucji cyfrowej oraz fizycznej kupiono na PlayStation 5 i to stanowi 70% całej sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Z kolei po edycję na konsole Xbox sięgnęło 10% konsumentów. Aczkolwiek nie jest to najgorszy wynik, bo ostatnie miejsce z rezultatem 4% zajmuje PlayStation 4. Pełne statystyki prezentują się w następujący sposób:
Call of Duty: Modern Warfare 2
- Całkowita sprzedaż: 833.000 sztuk
- PS5: 285.000 (34%)
- PC: 225.000 (27%) [Steam: 71.000]
- Xbox: 221.000 (27%)
- PS4: 102.000 (12%)
Call of Duty: Modern Warfare 3
- Całkowita sprzedaż: 529.000
- PS5: 242.000 (46%)
- Xbox: 136.000 (26%)
- PC: 88.000 (17%)
- PS4: 63.000 (12%)
Call of Duty: Black Ops 6
- Całkowita sprzedaż: 450.000 egzemplarzy
- PS5: 315.000 (70%)
- PC: 72.000 (16%)
- Xbox: 45.000 (10%)
- PS4: 18.000 (4%)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS