Microsoft Flight Simulator to obecnie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier. Ta legendarna seria symulatorów lotu miała aż 13 lat przerwy. Ostatnia odsłona, Microsoft Flight Simulator X pamięta jeszcze czasy Games for Windows Live, a została wznowiona w edycji na Steam w 2014 roku. Co ciekawe, nowa odsłona (której daty premiery wciąż nie znamy) pojawi się także na Xbox One i trafi również do abonamentu Xbox Game Pass (na PC i konsole). W grze będziemy mogli też korzystać z modów, a gameplay ma być możliwie wierny rzeczywistości. Z końcem kwietnia poznaliśmy też oficjalne wymagania sprzętowe dla gry, choć jak to w zwyczaju deweloperów bywa – nie podano jakiej spodziewać się po nich rozdzielczości. Nie ma też pewności, czy ostatecznie nie zostaną one zmodyfikowane.
Microsoft Flight Simulator to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier. Z każdą kolejną porcją screenów, hype na tytuł (nie bez powodów) rośnie. Oto kolejne, niezwykle fotorealistyczne ujęcia z gry.
Microsoft Flight Simulator – znamy wymagania. Gra będzie wielka
W chwilę po ujawnieniu oficjalnych wymagań systemowych, w sieci pojawiły się również pierwsze obłędne screeny. Dziś mamy okazję zapoznać się z kolejnymi. Można już przestać się łudzić – wygląda bowiem na to, że faktycznie zanosi się na “mordercę pecetów”. Biorąc do tego pod uwagę fakt, że w grze pojawią się wszystkie lotniska świata (aż 34 tysiące!) nie ma się czemu dziwić, że tytuł rozpanoszy się na naszych dyskach “rekwirując” aż 150 GB. Spójrzcie zresztą na ujęcia z wideo poniżej – idę o zakład, że w tym roku za stery podniebnych maszyn wskoczą nie tylko najwięksi entuzjaści lotnictwa.
Microsoft Flight Simulator – znamy wymagania. Gra będzie wielka
Wydaje się, że aby odzworować na swoim sprzęcie warunki graficzne z najnowszych screenów, idealnie byłoby posiadać procesor AMD Ryzen 7 Pro 2700X lub Intel Core i7 9800X wraz z 32 GB pamięci RAM. Do niczym niezmąconej gry Microsoft sugeruje też korzystanie z układów AMD Radeon VII oraz NVIDIA RTX 2080. Dobrze dysponować dodatkowo szybkim łączem internetowym 50 Mb/s, a także zainstalować grę na dysku SSD. Autorzy symulatora chcą, aby był on przystępny dla graczy preferujących różne typy peryferiów (wolanty, myszka i klawiatura, kontroler), a więc każdy z nas będzie mógł złapać za stery według uznania.
Źródło: Twitter
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS