Korporacja potwierdziła, że będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do pisania e-maili. Chodzi przede wszystkim o biznesowe wiadomości pocztowe, jakie jej pracownicy z działu sprzedaży wysyłają do klientów, informując ich o nowych produktach, cenach oraz generalnie zachęcając do korzystania z firmowych usług.
Jak nietrudno się domyśleć, listy będzie komponować narzędzie opracowane przez znaną firmę OpenAI, która jest twórcą chatbota ChatGPT. Microsoft wprowadzi technologię do swojej biznesowej aplikacji noszącej nazwę Viva Sales, której premiera miała miejsce pod koniec zeszłego roku. Została ona stworzona z myślą o zarządzania klientami i komunikowania się z nimi.
Aplikacja pisze wiadomość e-mail, sięgając najpierw po dane dotyczące klienta, a następnie sugerując sprzedawcom, jak powinni skomponować wiadomość, aby zachęcić go z korzystania z firmowych usług. Sprzedawca może wtedy wprowadzić do tekstu własne poprawki, albo wysłać wiadomość do klienta w niezmienionej postaci.
Zobacz również:
Projektanci aplikacji zakładają, że większości przypadku obejdzie się bez wprowadzania do tekstu żadnych poprawek. Twierdzą też, że pozwoli to zaoszczędzić sprzedawcom dużo czasu, ponieważ badania wykazały, że obecnie poświęcają oni 66% swojego dnia na zarządzanie wiadomościami pocztowymi. Testy aplikacji Viva Sales pokazały, że komponuje ona listy błyskawicznie.
Dość powiedzieć, że w większości przypadków zredagowanie standardowego biznesuowego listu e-mail zajmuje jej nie więcej niż 10 sekund. Jest niemal pewne, że Microsoft wprowadzi technologię sztucznej inteligencji do swoich kolejnych aplikacji, co zwiastuje tak naprawdę rewolucję w tak ważnym obszarze działalności, jak reklama, promocje czy komunikowanie się z klientami i potencjalnymi nabywcami jego rozwiązań.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS