Ostatnie dni były całkiem głośne dla fanów gałęzi Microsoftu związanej z grami wideo. Dostaliśmy informację o sześciu nowych grach, które zasilą usługę Xbox Game Pass. Jakby tego było mało, wczoraj wieczorem pojawiła się wiadomość, która być może potwierdziła ostateczne przypieczętowanie zakupu Bethesdy – jak bowiem donoszą źródła, inwestycja miała zostać już zrealizowana.
Teraz dowiadujemy się, że firma cały czas pracuje i to nie tylko nad sferą biznesową oraz samymi grami, ale w odniesieniu do sprzętu. Jakiś czas temu pojawiły się przecież informacje na temat kłopotów z kontrolerem do nowej generacji Xboksów, a już wczoraj dowiedzieliśmy się, że Microsoft doskonale zdaje sobie sprawę z problemu i cały czas aktywnie pracuje nad naprawą.
W Microsofcie poddajemy wszystkie nasze produkty rygorystycznym testom zapewniającym jakość i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić klientom niezrównane wrażenia z gry. Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy gracze mogą doświadczać problemów z reakcją w nowych kontrolerach bezprzewodowych Xbox, ale nasze zespoły aktywnie pracują nad rozwiązaniem. Aby uzyskać najlepszą jakość, zachęcamy klientów do odwiedzania pomocy technicznej Xboksa.
Jest to bez wątpienia dobra informacja. Doniesienia o problemach z responsywnością pojawiały się już od premiery, ale w związku z coraz większą liczbą sprzedanych konsol, trend cały czas rośnie. Pozostaje cieszyć się, że firma zdaje sobie z tego sprawę i liczyć, iż w najbliższym czasie uda się to naprawić, by gracze rzeczywiście mieli jak najmniejsze problemy z samymi urządzeniami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS