A A+ A++

Michał Bednarczyk to head of performance w agencji Green Parrot. Przez lata dokładnie zgłębił tajniki kampanii adsów i jak sam twierdzi – potencjał tkwi nie tylko w Google i Facebooku. O tym, gdzie warto stosować kampanie adsów rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

Google i Facebook są najpopularniejszymi platformami, na których wykonujemy kampanię adsów. To jednak nie oznacza, że są jedynymi. Microsoft czy TikTok także mają swój system adsów, a marketing można przeprowadzać również na Spotify.

– Bez dwóch zdań Google i Facebook stanowią duopol i widać to też w planach marketingowych. 70–80% środków są przeznaczane na te dwa źródła ruchu. Nic dziwnego, bo są one bardzo skuteczne. Kiedy warto pomyśleć o innych kanałach? W momencie, w którym osiągamy sufit. Tym bardziej, że jeśli skalujemy budżet, to koszty konwersji rosną w górę. Wtedy warto pomyśleć o alternatywnych kanałach – mówi Michał Bednarczyk.

O tym, jak działają kampanie adsów w systemie Microsoftu czy TikToka, kiedy warto nad nimi pomyśleć, czy jak mierzyć ich efektywność rozmawiamy z Michałem Bednarczykiem w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmerykanie dodzwonili się do zausznika Putina. Tajna rozmowa
Następny artykułVision AMG – spojrzenie na elektryczną przyszłość Mercedesa