W Biuletynie Informacji Publicznej starachowickiego magistratu zamieszczone zostało ogłoszenie dotyczące naboru na wolne stanowisko głównego księgowego Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Zainteresowani mają czas na złożenie wymaganych dokumentów do 22 lipca. Szczegóły dostępne są tutaj [kliknij].
Wymagania konieczne (obligatoryjne):
− posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskie;
− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
− brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
− brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz aktualnie nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych;
− znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
− wykształcenie wyższe;
− spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
− posiadanie posiadanie 5-letniego stażu pracy,
− biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
− znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
a) struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o rachunkowości,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
f) ustawy ordynacji podatkowej.
− znajomość rozporządzeń: szczególnych dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej.
Wyłonieniem kandydata zajmie się komisja rekrutacyjna w składzie:
– Marek Materek – Prezydent Miasta Starachowice – Przewodniczący Komisji
– Elżbieta Gralec – Zastępca Prezydenta Miasta Starachowice – członek komisji
– Katarzyna Walendziak – Kierownik Referatu Administracji i Kadr – członek komisji.
Reklama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS