Nowy MG ZS otrzymał właśnie polskie ceny. Średniej wielkości suv z napędem hybrydowym o mocy 197 KM wyceniony został w podstawowej wersji na kwotę 98 900 zł. Oznacza to, że dealerzy Dacii i Suzuki mają właśnie duży problem.
Po flagowym MG HS przyszła pora na jego mniejszego brata. Polski importer brytyjskiej marki, należącej do chińskiego giganta motoryzacyjnego SAIC, opublikował właśnie cennik nowego MG ZS Hybrid+. Ceny wersji wyposażeniowej Standard z hybrydowym napędem 1.5 HEV+ o mocy 197 KM zaczynają się od 98 900 zł. Topową odmianę – Exclusive – można mieć już od 116 700 zł. Dopłaty – 2250 zł – wymaga wówczas jedynie lakier metalik.
Nowy MG ZS nosi w nomenklaturze chińskiego producenta nazwę MG ZS Hybrid+. W ofercie jest tylko jedna wersja napędowa – benzynowy silnik 1.5 l o mocy 102 KM (6000 obr./min) i maksymalnym momencie obrotowym 128 Nm (4000 obr./min). Silnik benzynowy wspomagany jest motorem elektrycznym generującym maksymalnie 100 kW i 250 Nm.
Systemowa moc napędu hybrydowego to imponujące 197 KM i 465 Nm. Nowy MG ZS Hybrid+ przyspiesza do 100 km/h w 8,7 s i osiąga prędkość maksymalną 168 km/h. Średnie deklarowane przez producenta zużycie paliwa waha się – w zależności od wersji między 5,0 a 5,1 l/100 km.
Brak silnikowej alternatywy oznacza, że wszystkie nowe MG ZS standardowo oferowane są z automatyczną skrzynią biegów (napęd na przednią oś).
MG ZS Hybrid, który może się teraz pochwalić gruntownie przemodelowaną sylwetką, mierzy obecnie 4430 mm długości. W stosunku do poprzednika o 3 cm powiększył się rozstaw osi, który wynosi obecnie 2,61 m. Wprawdzie to o blisko 5 cm mniej niż np. w nowej Dacii Duster, ale też o 5 cm więcej, niż w wycenianej na podobne kwoty Toyocie Yaris Cross i aż o 11 cm więcej niż np. w Suzuki Vitarze.
Klienci nie powinni też narzekać na pojemność bagażnika, który mieści teraz pakunki o objętości 443 l lub 1457 l po złożeniu oparć tylnej kanapy.
Otwierająca cennik wersja Standard kosztuje 98 900 zł (plus 2250 zł jeśli zdecydujemy się na metaliczny lakier). W tej kwocie otrzymamy m.in. 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne, kurtynowe), tylne czujniki parkowania z kamerą cofania, automatyczna klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, 7-calowy wirtualny kokpit i kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cala.
Wersja standard oferowana jest na 16-calowych kołach (z kołpakami), halogenowymi światłami mijania i podstawowym nagłośnieniem (4 głośniki). Ogromnym atutem jest – oferowany standardowo – komplet systemów bezpieczeństwa MG Pilot. W jego skład wchodzi m.in. adaptacyjnym tempomat, funkcja automatycznego hamowania przed przeszkodą, asystent pasa ruchu, system monitorowaniem martwego pola czy ostrzegania przed ruchem poprzecznym z tyłu.
Dopłacając do bazowej odmiany 8900 zł potrzymamy MG ZS Hybrid+ w środkowej wersji wyposażenia Exite. W tej odmianie standardem są już ledowe reflektory główne, 17-calowe obręcze kół, zestaw audio z 6 głośnikami czy nawiewy klimatyzacji na tylny rząd siedzeń.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS