A A+ A++

” W październiku 2019 roku sprzedano obligacje:
– 3-miesięczne (OTS0120) – 527,7 mln zł,
– 2-letnie (DOS1021) – 381,9 mln zł,
– 3-letnie (TOZ1022) – 16,4 mln zł,
– 4-letnie (COI1023) – 850,8 mln zł,
-10-letnie (EDO1029) – 183,3 mln zł” – czytamy w komunikacie. 

Największą popularnością cieszyły się obligacje 4-letnie. Nabywcy indywidualni przeznaczyli na ich kwotę 850,8 mln zł (43% udział w strukturze sprzedaży). Zainteresowaniem cieszyły się również obligacje 3-miesięczne (27%) i 2-letnie (19%). W dalszej kolejności oszczędzający wybierali obligacje 10-letnie (9%) oraz 3-letnie (1%), podano również.

Na zakup obligacji rodzinnych dedykowanych beneficjentom programu R … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWT:Social – alternatywa dla Facebooka i Twittera?
Następny artykułSkładka zdrowotna za pracownika zwolnionego z PIT i osiągającego niski przychód